ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ОН-ЛАЙН ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ІНТЕРНІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ОН-ЛАЙН ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ІНТЕРНІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

28.09.2021 р. відбулася віртуальна зустріч науково-педагогічних працівників ІПКСФ НФаУ на педагогічному майданчику «Педагогічні студії». Зустріч була організована за сприяння дирекції ІПКСФ кафедрою педагогіки та психології. Директор ІПКСФ професор Лариса  Галій привітала присутніх і наголосила на важливості ґрунтовного аналізу специфіки проведення інноваційних занять в умовах змішаного навчання. Завідувач кафедри педагогіки та психології Тетяна Лутаєва здійснила порівняння підходів до структури традиційних та он-лайн практичних занять. Увага була зосереджена на тому, що під час інноваційного практичного заняття цілі навчання усвідомлюються тими, хто навчається, як особистісні. При цьому активна пізнавальна діяльність тих, хто навчається, є орієнтиром у навчанні. Практичні завдання плануються, з урахуванням вищих рівнів таксономії Б. Блума. Оцінка проведеної роботи відбувається сумісно як викладачем, так і здобувачами освіти, зростає роль рефлексії.

Досвід реалізації інтерактивних методів та інноваційних прийомів навчання на окремих етапах он-лайн практичного заняття представили кафедри. Доповідачі кафедри управління та економіки фармації (доц. М. Зарічкова, доц. Т. Артюх) презентували особливості реалізації «вступних методів» активного навчання («Криголам знайомство-мрії»), роботу в групах, «Мозковий штурм», прийом «Мікрофон»; рольові дидактичні ігри; вікторину; прийоми індивідуальної та групової рефлексії.

Представники кафедри клінічної фармакології (проф. О. Міщенко, доц. К. Калько, доц. Бондарєв Є.В.) презентували кейс «Фармацевтична опіка», в якому ситуаційне завдання було ілюстроване авторськими відеосюжетами.

Спікер кафедри якості, стандартизації та сертифікації ліків проф. Л. Лєнчик зосередила увагу на особливостях упровадження проблемних питань, прийомів «фішбоун», «мозковий штурм» з метою актуалізації опорних знань, закріплення матеріалу через практичну реалізацію.

Доповідачі продемонстрували можливості інноваційних засобів організації он-лайн практичних занять: інструментів-ZOOM, GOOGLE-форм, он-лайн сервісів (Wordwall, Miro, хмарні сервіси – Mentimetr, sli.do тощо).

Учасники заходу ініціювали подальше обговорення теми зустрічі, звернувши увагу на практики та механізми гейміфікації освіти. Декан С. Мороз привернула увагу до результатів опитування здобувачів післядипломної освіти в чаті на платформі ZOOM. Аналіз відповідей засвідчив високу оцінку з боку інтернів нестандартних підходів, якості проведених он-лайн практичних занять у 2021 р.

ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ОН-ЛАЙН ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ІНТЕРНІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ОН-ЛАЙН ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ІНТЕРНІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ОН-ЛАЙН ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ІНТЕРНІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ОН-ЛАЙН ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ІНТЕРНІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

Print Friendly, PDF & Email