Наукова діяльність

Науковий напрям «Розробка і удосконалення технологій професійної підготовки студентів та викладачів ВНЗ фармацевтичного та медичного профілю»

№ 0114U00953

Термін дії 2014-2018 р.р.

             

            1. ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Структура теми

  1. Організаційно-методичні умови впровадження педагогічних технологій у підготовку студентів та викладачів ВНЗ фармацевтичного та медичного профілю (проф. Л.Г. Кайдалова).
  2. Проектна технологія (проф. Л.Г. Кайдалова).
  3. Активні методи навчання (доц. Л.М. Калашникова, Науменко Н.В., Дрожик Л.В.).
  4. Освітні технології у підготовці магістрів педагогіки (Л.Г. Кайдалова, І.С.Сабатовська-Фролкіна)

Очікуваний результат

1. Підготовка посібника «Сучасні педагогічні технології» (проф. Л.Г. Кайдалова).

2. Підготовка науково-методичних рекомендацій (проф. Л.Г. Кайдалова, доц. Л.М. Калашникова).

3. Статті з результатами дослідження (проф. Л.Г. Кайдалова, доц. Л.М. Калашникова).

   

             2. ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНЗ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ТА МЕДИЧНОГО ПРОФІЛЮ

Структура теми

  1. Психолого-педагогічна підготовка викладачів фармацевтичних та медичних ВНЗ (проф. Л.Г. Кайдалова, доц. Н.В. Альохіна, доц. Н.В. Шварп, доц. Л.В.Пляка).
  2. Компетентності викладача ((проф. Л.Г. Кайдалова, доцІ.С. Сабатовська-Фролкіна, доц. Н.В. Альохіна, доц. Н.В. Шварп).
  3. Педагогічна діяльність викладача (проф. Л.Г.Кайдалова, доц. Н.В. Шварп).
  4. Професійно важливі та особистісні якості викладача фармацевтичних та медичних ВНЗ (доц. Н.В.Альохіна, доц. Л.В. Пляка).
  5. Управлінська культура викладача (канд. пед. наук В.І. Ростовська).

Очікуваний результат

1. Концепція психолого-педагогічної підготовки викладачів фармацевтичних та медичних ВНЗ (проф. Л.Г.Кайдалова, доц. Н.В. Альохіна, доц. Н.В. Шварп) .

2. Модель компетентностей викладача (доц. І.С. Сабатовська-Фролкіна).

3. Модель .професійно важливих та особистісних якостей викладача (доц. Н.В. Альохіна, доц. Н.В. Шварп).

4. Підготовка науково-методичних рекомендацій (проф. Л.Г.Кайдалова, доц. Н.В. Альохіна, доц. Н.В. Шварп).

5. Статті з результатами дослідження (проф. Л.Г.Кайдалова, доц. Н.В. Альохіна, доц. Н.В. Шварп, доц. І.С. Сабатовська-Фролкіна, В.І. Ростовська).

     

             3. СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ВІТЧИЗНЯНОЇ ВИЩОЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ТА МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ 

Структура теми

  1. Педагогічна й громадсько-просвітницька діяльність науковців Слобожанщини- фундаторів медичної та фармацевтичної освіти в Україні (XIX-поч. XXст.) (доц. Т. В. Лутаєва).
  2. Розвиток хіміко-фармацевтичної науки та освіти на Харківщині у XX ст. (канд. іст. наук. В .Ю. Фесенко).

Очікуваний результат

1. Підготовка 2 монографій (доц. Т. В. Лутаєва, канд. іст. наук. В. Ю. Фесенко).

2. Захист докторської дисертації (доц. Т.В. Лутаєва, 2017 р.).

3. Підготовка науково-методичних рекомендацій.

4. Статті з результатами дослідження (доц. Т. В. Лутаєва, канд. іст. наук. В. Ю. Фесенко).

   

           4. ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТА

Структура теми

  1. Компетнтності та професійно важливі якості особистості майбутніх фахівців фармації (доц. Н.В. Альохіна).
  2. Психологічна компетентність викладача (доц. Пляка Л.В, доц Шварп Н.В.).
  3. Психологічна культура студентів ВНЗ (доц. Альохіна Н.В., В.С. Шаповалова).

Очікуваний результат

  1. Модель професійно важливих якості особистості майбутніх фахівців фармації (доц. Н.В. Альохіна).
  2. Підготовка науково-методичних рекомендацій щодо психологічних умов удосконалення освітнього процесу фармацевтичній освіті (доц. Н.В. Альохіна).

Публікації науково-педагогічних працівників кафедри за напрямами наукових досліджень у 2014-2016 н.р.

  ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Кайдалова Л. Г.
Рік Кількість опублікованих статей за науковим напрямом (одноосібні/у співавторстві)

Кількість опублікованих тез за науковим напрямом

(одноосібні/у співавторстві)

2014 2 2 1 5
2015 3 3 1 6
2016   1    

 Найбільш значущі публікації за напрямом

  1. Кайдалова Л. Г. Педагогічні технології як засіб формування компетентностей майбутніх фахівців охорони здоро‘я / Л. Г. Кайдалова // Зб. наук. наук пр. Педагогічна освіта: теорія і практика. – 2014. – Вип. 17 (2).– С.49-53.
  2. Кайдалова Л. Г. Современные педагогические технологии как средство подготовки компетентных специалистов / Л. Г. Кайдалова // Научный результат. Серия Педагогика и психология образования. –  2014. – № 2. – С. 24-27.
  3. Kaidalova, L. The system of management of quality of training specialists in producing department / L. Kaidalova, A. Komichan, N. Shokina // British Journal of Science,  Education and Culture. – 2014.  –  No.1. (5) (January-June). – Volume V. – London :  «London University Press», 2014. – P. 31-40.
  4. Кайдалова, Л. Г. Современные педагогические технологии в подготовке будущих специалистов здравоохранения / Л. Г. Кайдалова, Н. Б. Щокина, А. И. Комышан // The unity of science : International scientific professional periodical journal. – Vienna – Austria : Рublishing office Friedrichstrabe 10. – 2015. – P. 38-40.
  5. Кайдалова, Л. Г. Сучасні освітні технології як засіб підготовки майбутніх фахівців / Л. Г. Кайдалова // Актуальні питання освіти і науки : зб. наук. статей. Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 10-11 листопада, 2015 р.). – Х. : ХОГОКЗ, 2015. – С. 84-89.
  6. Кайдалова Л.Г. Готовность преподавателей к внедрению инновационных образовательных технологий в підготовку будущих специалистов / Л. Г. Кайдалова // Geneva (Switzerland), the 28th of December, 2015 / Publishing Center of the European Association of pedagogues and psychologists “Science”. –  Geneva, 2015. – Р. 168-171.
  7. Кайдалова Л. Г. Формування лідерських якостей студентів на основі інноваційних методів навчання / Л. Г. Кайдалова, Н. Б. Щокіна, Н. В. Альохіна // Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe (East European Scientific Journal). – 2016. – № 7. – С. 34-37

 

Сабатовська-Фролкіна І. С.
Рік Кількість опублікованих статей за науковим напрямом (одноосібні/у співавторстві) Кількість опублікованих тез за науковим напрямом

(одноосібні/у співавторстві)

2014 3   3
2015 1  1  

Найбільш значущі публікації за напрямом

  1. Сабатовська І. С. Компетентнісний підхід у підготовці фахівців з вищою педагогічною освітою/ І.С. Сабатовська // Проблеми освіти : наук. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – К., 2014. – Вип. № 79. – С. 56-62.
  2. Сабатовская И.С. Особенности формирования профессиональной компетентности будущих преподавателей высшей школы / И. С. Сабатовская // Сетевой научно-практический журнал : Научный результат. Серия Педагогика и психология образования. – №2. – 2014. С. 35-41.
  3. Сабатовська, І. С. Організаційно-педагогічні умови та технології формування професійної компетентності майбутніх викладачів у ВНЗ / І. С. Сабатовська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка. – 2015. – № 6 (50). – С. 281-289.

 

Шварп Н. В.
Рік Кількість опублікованих статей за науковим напрямом (одноосібні/у співавторстві)

Кількість опублікованих тез за науковим напрямом

(одноосібні/у співавторстві)

2014 2  1 1 1
2016  1  

 Найбільш значущі публікації за напрямом

  1. Шварп Н. В. Формування педагогічної творчості майбутніх викладачів/ Н. В. Шварп // Проблеми освіти : наук. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – К., 2014. – Вип. № 79. – С. 109-114.

 

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНЗ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ТА МЕДИЧНОГО ПРОФІЛЮ

Кайдалова Л. Г.
Рік Кількість опублікованих статей за науковим напрямом (одноосібні/у співавторстві) Кількість опублікованих тез за науковим напрямом

(одноосібні/у співавторстві)

2014        
2015 2 1    

 Найбільш значущі публікації за напрямом

  1. Кайдалова, Л. Г. Підвищення кваліфікації та педагогічної культури як умова успішної діяльності викладача вищого навчального закладу / Л.Г. Кайдалова // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. – –  Вип. 43 (47). – С. 16-23.
  2. Шварп, Н.В. Дослідження творчого потенціалу викладачів ВНЗ медико-фармацевтичного профілю / Н. В. Шварп, Л. Г. Кайдалова // Проблемы современного педагогического образования. Сер. : Педагогика и психология. – Ялта : РИО ГПА, 2015. – Вып. 47. – Ч. 5. – С. 244-250.
  3. Кайдалова, Л. Г. Готовность преподавателей к внедрению инновационных образовательных технологий в подготовку будущих специалистов / Л. Г. Кайдалова // International scientific-practical forum of pedagogues, psychologists and medics “ Geneva theoretical and practical forum of free topics”, the 28th of December, 2015, Geneva (Switzerland). – C. 168-171.

 

 СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ВІТЧИЗНЯНОЇ ВИЩОЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ТА МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ

Лутаєва Т. В.

Рік Кількість опублікованих статей за науковим напрямом (одноосібні/у співавторстві)

Кількість опублікованих тез за науковим напрямом

(одноосібні/у співавторстві)

2014 6 (4) 1 2 1
2015 6   3  

 Найбільш значущі публікації за напрямом

  1. Лутаєва Т. В. Організація самостійної роботи майбутніх медиків та фармацевтів у Харківському університеті (друга пол. ХІХ − початок ХХ ст.) / Т. В. Лутаєва // Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди” – Додаток 4 до Вип. 31, Том ІІ (10): Тематичний випуск “Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання”. – К. : Гнозис, 2014. – С. 254-261.
  2. Lutaieva T. V. The directions of teacher’s research work in higher medical and pharmaceutical school (19 – early. 20 century.) / T. V. Lutaieva, V. Ovsyannikova // IV Science, Technology and Higher Education [Text] : materials of the II Іnternational research and practice conference, Westwood, Canada, November 12-13, 2014. – Р. 199-203.
  3. ЛутаєваТ. В. Педагогічні цінності харківських освітян – фундаторів медичної та фармацевтичної освіти в Україні (друга пол. ХІХ – початок ХХ ст.) / Т. В. Лутаєва // Проблеми освіти : наук. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – К., 2014. – Вип. № 79. – С. 87-93.
  4. Лутаева Т. В. Частная инициатива в образовании ученых высшей медико-фармацевтической школы Харьковской губернии (вторая половина ХІХ – начало ХХ вв.) / Т. В. Лутаева // Научный результат. Серия Педагогика и психология образования. – 2014. – № 2. – С. 28-34.
  5. Лутаєва, Т. В. Проблема формування здорового способу життя в науково-педагогічній спадщині вчених Слобожанщини (ХІХ – поч. ХХ ст.) / Т. В. Лутаєва // Теорія та методика навчання та виховання : зб. наук. пр. – Х., 2015. – Вип. 37. – С. 86-95.
  6. Лутаєва, Т. В. Просвітницька діяльність харківських науковців-медиків та природодослідників: історико-педагогічний аспект / Т. В. Лутаєва // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – Суми, 2015. – № 3 (47). – С. 200-211.
  7. ЛутаєваТ. В. Педагогічна та громадсько-просвітницька діяльність науковців Слобожанщини – фундаторів медичної та фармацевтичної освіти в Україні – як категорійно-понятійна проблема / Т. В. Лутаєва // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. / За заг. ред. ак. І. Ф. Прокопенка, чл.-кор. В. І. Лозової. – Х. : ХНПУ, 2015. – Вип. 51. – С. 173-185.
  8. Лутаєва Т. В. Інтеграція науки і освіти як умова розвитку вищої медико-фармацевтичної школи: історико-педагогічний аспект / Т. В. Лутаєва // Інженерні та освітні технології. Тематичний випуск «Сучасна вища освіта: реалії, проблеми, перспективи. – Кременчуг : КрНУ, 2015. – № 3 (11). – С. 77-79 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://eetecs.kdu.edu.ua
  9. ЛутаєваТ. В. Роль викладача у формуванні особистості майбутніх фахівців медико-фармацевтичної галузі: історико-педагогічний аспект / Т. В. Лутаєва // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. / [редкол. Л. Б. Лук’янова (голова) та ін.]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. – Ніжин : Видавець П.П. Лисенко М. М., 2015. – Вип. 1 (10). – С. 105-115.

 

Фесенко В. Ю.

Рік Кількість опублікованих статей за науковим напрямом (одноосібні/у співавторстві)

Кількість опублікованих тез за науковим напрямом

(одноосібні/у співавторстві)

2014 2      
2015     1  

 Найбільш значущі публікації за напрямом

  1. Фесенко, В. Ю. Наука на тлі політики: сторінки біографії М. О. Валяшка / В.Ю. Фесенко // Грані: науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. – Дніпропетровськ : Грані, 2014. – № 4. – С. 165-170.
  2. Фесенко, В. Ю. Николай Валяшко – пионер спектрографических исследований производных бензола в Российской империи / В. Ю. Фесенко // Журнал научных публикаций аспирантов и докторантов. – Курск : Призма, 2014. – № 4. – С. 115-119.
  3. Фесенко, В. Ю. Науково-організаційна діяльність М. О. Валяшка в роки першої світової війни / В. Ю. Фесенко // ХХ Всеукраїнська наукова конференція молодих істориків науки, техніки і освіти та спеціалістів за темою: «Наука України як фактор національної безпеки» : мат. конф., 17 квітня 2015 р., м. Київ. – К., 2015. – С. 183-186.

 ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТА

Шаповалова В. С. 

Рік Кількість опублікованих статей за науковим напрямом (одноосібні/у співавторстві) Кількість опублікованих тез за науковим напрямом

(одноосібні/у співавторстві)

2014  1 2 3  
2015 4   5  
2016 2    3  

Найбільш значущі публікації за напрямом

1. Шаповалова В. С. Теоретичні аспекти становлення особистості в юнацькому віці / В. С. Шаповалова // Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди” — Додаток 4 до Вип. 31, Том І (9): Тематичний випуск “Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання”. — К. : Гнозис, 2014. — С. 294-299.

2. Шаповалова В. С. Оптимістичний атрибутивний стиль студентів як фактор стримування страхів, що виникають в умовах навчально-пізнавальної діяльності / В. С. Шаповалова // Вісник ХНПУ імені Г. С. Сковороди. Психологія, Вип. 50. — Х. : ХНПУ, 2015. — С. 338-345.

3. Шаповалова В. С. Профілактика страхів студентів, які пов’язані з навчально-пізнавальною діяльностю / В. С. Шаповалова // Журнал Науковий огляд, № 5 (15). — Київ, 2015. — С. 135-143.

4. Шаповалова В. С. Особливості взаємозв’язків копінг-стратегій з різними видами страхів у навчально-пізнавальній діяльності студентів / В. С. Шаповалова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки : збірник наукових праць / за ред. Н. О. Євдокимової. — № 1 (14), травень 2015. — Миколаїв : МНУ ім. В. О. Сухомлинського, 2015. — С. 51-54.

5. Шаповалова В. С. Дослідження взаємозв’язку страхів з особливостями самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності у студентів / В. С. Шаповалова // Вісник Одеського національного університету. Том 20. Випуск 2 (36). — 2015. Частина 2. — С. 199-205.

 6. Шаповалова В.С.Роль базисных убеждений в интенсивности проявления студенческих страхов / В.С. Шаповалова // Сетевой научно-практический журнал: Научный результат. Серия “Педагогика и психология образования”. – Белгород : ФГАОУ ВПО “Белгородский государственный национальный исследовательский університет”, 2016. – Том 1, № 2. – С. 35-41.

Альохіна Н. В.
Рік Кількість опублікованих статей за науковим напрямом (одноосібні/у співавторстві) Кількість опублікованих тез за науковим напрямом

(одноосібні/у співавторстві)

2014        
2015   1 1 1
2016       1

 Найбільш значущі публікації за напрямом

  1. Alokhina,N. V. Psychological and pedagogical conditions of multicultural competence of future specialists in medical and pharmaceutical industry / N. V. Alokhina, T. V. Lutaieva // Еuropejskie studia humanistyczne : Państwo i Społeczeństwo. – 2014-2015. –  № 2. – Р. 44-55.
  2. Alokhina, N. V. Forming of communicative competence of future specialists/ N. V. Alokhina, M. Y. Sivukha // Topical issues of new drugs development: Abstracts оf International Scientific And Practical Conference Of Young Scientists And Student (April 23, 2015). – Kh. : Publishing Office NUPh, 2015. – Р. 608
  3. Альохіна, Н. В. Упровадження проблемно-орієнтованого навчання при викладанні психолого-педагогічних дисциплін майбутнім фахівцям медико-фармацевтичної галузі / Н. В. Альохіна // Впровадження інноваційних технологій в медичну освіту: проблемно-орієнтоване навчання та віртуальні пацієнти : Матеріали Всеукраїнської науково-медичної відеоконференції з міжнародною участю (22 квітня 2015 року, м. Запоріжжя) – Запоріжжя, 2015. – С. 9-10.
  4. Альохіна Н. В. Дослідження рівня толерантності студентської молоді / Н.В. Альохіна, А. М. Альохіна // Наука та інновації : матеріали ХХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 30-31 січня 2016 р. – Т.  – С. 30-32.

 

Пляка Л. В.

Рік Кількість опублікованих статей за науковим напрямом (одноосібні/у співавторстві) Кількість опублікованих тез за науковим напрямом

(одноосібні/у співавторстві)

2014 3   2 3
2015 1   4  

Найбільш значущі публікації за напрямом

  1. Пляка, Л. В. Психологічний тренінг як форма психологічної допомоги суб’єктам освітнього простору вищого навчального фармацевтичного закладу / Л. В. Пляка // Вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. Серія «Психологія». – Х., 2014. – №  – Вип. 55. – С. 96-100.
  2. Пляка, Л. В. Теоретичні основи професійного становлення майбутнього фахівця фармацевтичної галузі / Л. В.Пляка // Вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. Серія «Психологія». – Х., 2014. – №  – Вип. 56. – С. 83-87.
  3. Пляка, Л. В. Етапи професійного становлення майбутніх фахівців фармацевтичної галузі / Л. В. Пляка // International scientific-practical congress of teachers and psychologists “The generation of scientific ideas”, the 27th of November, 2014, Geneva (Switzerland). Volume 3. – Р. 34-40.
  4. Пляка, Л. В. Психологічна діагностика розвитку особистості у процесі професійного становлення / Л. В. Пляка // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти [Текст] : зб. наук. праць / за ред. Л. Л. Товажнянського, О. Г. Романовського. – Вип. 44 (48). – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – С. 346-354.

 

Виконання докторських дисертацій

Докторські дисертації:

  1. Педагогічна й громадсько-просвітницька діяльність науковців Слобожанщини – фундаторів медичної та фармацевтичної освіти в Україні (ХІХ – поч. ХХ століття) (00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки) доц. Лутаєва Т. В.

Керівництво кандидатськими дисертаціями

докт. пед. н., проф. Кайдалова Л. Г.:

  • Черкашина Ж. В. на тему «Підготовка іноземних студентів до вивчення професійно орієнтованих дисциплін у фармацевтичному університеті»
  • Поєдинцева Л. Л. на тему «Формування фахової компетентності майбутніх фахівців у медичних коледжах».

Студентське наукове товариство кафедри педагогіки та психології

  1. Оновлено склад студентського наукового товариства, визначено тематику наукових досліджень для магістрантів спеціальності 8.18010021 «Педагогіка вищої школи», розроблено план роботи СНТ.
  2. Залучено до наукової діяльності магістрантів спеціальності 8.18010021 «Педагогіка вищої школи» всіх форм навчання, а також аспірантів, магістрантів інших спеціальностей, які вивчають психолого-педагогічні дисципліни на кафедрі педагогіки і психології НФаУ.
  3. У роботі СНТ взяли участь магістранти денної та вечірньої форм навчання за напрямами:
  • теоретичні та методичні засади підготовки фахівців у ВНЗ;
  • питання якості освіти й удосконалення моніторингу навчальних досягнень студентів;
  • психолого-педагогічні аспекти упровадження інноваційних технологій у навчанні, використання мультимедійних засобів та активних й інтерактивних методів навчання;
  • формування професійної культури, у тому числі комунікативних умінь і навичок викладача;
  • проблема самостійної роботи у сучасному ВНЗ та формування пізнавальної активності студентів;
  • психологічні аспекти професійної підготовки студентів.
  1. Результати наукових досліджень відбито у магістерських кваліфікаційних роботах і наукових публікаціях членів СНТ.

Список конференцій Всеукраїнського та Міжнародного рівнів за 2015 р. у яких взяли участь студенти-члени гуртка СНТ та молоді вчені:

  • секційне засідання “Психолого-педагогічні засади становлення майбутнього фахівця в сучасних ВНЗ” у рамках ХХІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів “Актуальні питання створення нових лікарських засобів”. – м. Харків, НФаУ (23 квітня 2015р.) (14 учасників, публікація тез);
  • міжнародна науково-практична конференція Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук у ХХІ столітті. – м. Одеса, 20-21 березня 2015 р.
  • міжнародна науково-практична конференція «Теоретичні та практичні аспекти розвитку сучасної педагогіки та психології». – м. Львів, 26 червня 2015 р.
  • секційне засідання “Психолого-педагогічні засади становлення майбутнього фахівця в сучасних ВНЗ” у рамках ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів “Актуальні питання створення нових лікарських засобів”. – м. Харків, НФаУ (21 квітня 2016р.) (19 учасників, публікація тез).
Print Friendly